Tuesday 8 December 2015

Filled Under:

Kisah ini mula menjadi viral apabila seorang peminat tudung atau hijab fanatik telah berkongsi video tersebut di dalam laman media sosial facebook.


Irma Hasmie Dirasuk Ketika Dalam Penggambaran Filem?

KUALA LUMPUR MALAYASIA - Irma Hasmie dikatakan dirasuk ketika melakukan penggambaran filem pendek pada  baru-baru ini di media sosial. Kisah ini mula menjadi viral apabila seorang peminat tudung atau hijab fanatik telah berkongsi video tersebut di dalam laman media sosial facebook.

"Pada mulanya saya seakan tidak percaya dengan gosip-gosip yang meliar dalam laman sesawang, namun apabila saya tonton sendiri video itu, berderau darah saya, memang benar apa yang telah dikatakan oleh rakan-rakan saya". Kata Zalina kepada media.

#@>Selain itu, Irma Hasmie dilaporkan tidak mengalami sebarang kecederaan fizikal ataupun mental selah menjalani ujian kesihatan.


#@>Doktor turut mengesahkan kesihatan beliau dalam keadaan normal dan berada dalam tahap yang optimum.

#@>Apabila pihak media cuba untuk menemubual  Irma Hasmie, irma sedaya upaya untuk mengelak daripada mengeluarkan sebarang kenyataan yang lebih terperinci. Menurutnya, itu adalah hanyalah kebetulan dan mungkin hampir tidak disengajakan.

#@>“Saya pun tidak sedar ketika perkara ini berlaku”. Alhamdulillah, shooting berjalan dengan lancar dan tidak berlaku sebarang kecederaan dalam penggambaran. Dipetik daripada mangga online.

#@>Irma Hasmie merupakan seorang aktress popular dan sekarang menceburi  dalam bidang pengacaraan di TV Al-Hijrah dan serigkali menjadi Model Muslimah Hijab.

sumber blog ceritaselamba