Monday 7 December 2015

Filled Under:

Jep Buat Keputusan DILUAR JANGKAAN Selepas Pemergian Arwah Yus Jambu ! Ramai Yang Tak Setuju !!!


Jep Buat Keputusan DILUAR JANGKAAN Selepas Pemergian Arwah Yus Jambu ! Ramai Yang Tak Setuju !

#>>Pelawak paling popular di malaysia, Jep Sepahtu membuat pengumuman mengejutkan untuk tidak menyertai “Maharaja Lawak Mega2016” tahun depan.

#>>Bagi Jep Sepahtu, pengalaman menyertai program kegilaan ramai itu bersama-sama Yus Jambu, juga mesra dipanggil Pak Yus, menjadi kenangan yang cukup istimewa buatnya.

#>>Ini komen Jep Sepahtu pula:

#>>“Selepas pemergian Pak Yus, saya rasa saya tidak masuk lagi program 'Maharaja Lawak.'

#>>“Program itu cukup meriah dan istimewa kerana adanya orang-orang seperti Pak Yus yang memeriahkan lagi program itu,”

#>>“Program itu juga cukup bermakna bagi saya sendiri kerana kami sebenarnya tidak bertanding sesama sendiri dalam program itu, peminat yang menilai (sebagai pertandingan) dari luarannya. Kami sebenarnya sebagai satu keluarga yang rapat.

#>>“Jadi saya tidak rasa saya dan Syuib akan masuk Maharaja Lawak dalam masa terdekat ini,”


#>>Jep dan Shuib merupakan ahli kumpulan Sepahtu yang merupakan antara peserta kegemaran dalam rancangan ini.

#>>Selain itu Sepahtu juga pernah bersama menampilkan Rahim dan juga Ilya manakala Mamat pula merupakan ahli kumpulan asal kumpulan Sepah.